poniedziałek, 29 lutego 2016

Lista promocyjnych zaniedbań jest długa. Jak przekonać opp do większej otwartości w kontaktach z mieszkańcami, z mediami?


Mam wrażenie, że wiele osób nie chce przekazywać pieniędzy na lokalne opp, w obawie na co te pieniądze będą wydane. W sumie, to nie dziwię się im, bo rzadko, która organizacja składa mieszkańcom relacje z tego na co je wydaje. Nie mają też stron internetowych, z których można by czerpać wiedzę na temat ich działań. 

Opinia ekspertki OPP:

Większość organizacji to małe kilkuosobowe grupy, skupione wokół liderki lub lidera. Robią konkretne akcje i projekty. Nie przywiązują wagi do poinformowania opinii publicznej, nawet tej lokalnej, o tym co się udało zrobić, ponieważ nie mają już siły, nie wiedzą jak to zrobić. Niestety większość nie przekazuje informacji o swoich działaniach do mediów, nie chce występować przed kamerą czy udzielać wywiadu do radia. Ludzie mają niskie poczucie wartości tego co robią. To się musi zmienić, ponieważ często w zamian do głosu dochodzą krzykacze i populiści, a nie ludzie, którzy swój czas poświęcają dla dobra wspólnego.

Zobacz też listę numerów KRS organizacji pożytku publicznego

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Subscribe Via Email

Subscribe to our newsletter to get the latest updates to your inbox. ;-)


Your email address is safe with us!

Search This Blog

Social Share

- Copyright © KRS do PIT - Lista organizacji -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -