- Back to Home »
- kampania 1 procent , media , promocja organizacji »
- Jak przekonać OPP do większej otwartości w informowaniu o KRS?
poniedziałek, 29 lutego 2016
Lista promocyjnych zaniedbań jest długa. Jak przekonać opp do większej otwartości w kontaktach z mieszkańcami, z mediami?
Mam wrażenie, że wiele osób nie chce przekazywać pieniędzy na lokalne opp, w obawie na co te pieniądze będą wydane. W sumie, to nie dziwię się im, bo rzadko, która organizacja składa mieszkańcom relacje z tego na co je wydaje. Nie mają też stron internetowych, z których można by czerpać wiedzę na temat ich działań.
Opinia ekspertki OPP:
Większość organizacji to małe kilkuosobowe grupy, skupione wokół liderki lub lidera. Robią konkretne akcje i projekty. Nie przywiązują wagi do poinformowania opinii publicznej, nawet tej lokalnej, o tym co się udało zrobić, ponieważ nie mają już siły, nie wiedzą jak to zrobić. Niestety większość nie przekazuje informacji o swoich działaniach do mediów, nie chce występować przed kamerą czy udzielać wywiadu do radia. Ludzie mają niskie poczucie wartości tego co robią. To się musi zmienić, ponieważ często w zamian do głosu dochodzą krzykacze i populiści, a nie ludzie, którzy swój czas poświęcają dla dobra wspólnego.Zobacz też listę numerów KRS organizacji pożytku publicznego